Zoek in ons Hulp Centrum.
-
Wat moet ik doen met de apparatuur van Fiber Nederland?
Op het moment dat u uw contract bij ons heeft opgezegd sturen wij u een retourdoos toe met een sticker. Stop de router, Settop Box HD, stroomadapters en afstandsbediening in de retourdoos en verstuur deze binnen een week na afloop van uw contract. Zodra wij alle apparatuur weer compleet terug hebben en u geen openstaande bedragen meer heeft ontvangt u van ons de eventueel betaalde borg weer terug.
-
Ik wil een losse dienst opzeggen, kan dat?
Als u een extra dienst wilt opzeggen kunt u dit via email of telefonische bij de klantenservice (020 – 760 50 40) doen.
Houdt u bij het opzeggen er rekening mee dat u een opzegtermijn van 1 maand heeft.
-
Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?
U heeft bij opzeggingen altijd een opzegtermijn van 1 maand. Het abonnement loopt altijd door tot en met de laatste dag van de maand. Dit is onafhankelijk van de minimale contractperiode (12 of 24 maanden) die is overeengekomen.
-
Wat is de einddatum van mijn abonnement?
Bij de aanmelding van uw aanvraag heeft u een orderbevestiging ontvangen. In deze bevestiging wordt aangegeven hoe lang de duur van uw contract is (12 of 24 maanden). Deze periode gaat lopen vanaf het moment dat u bent aangesloten bij Fiber Nederland.
-
Ik wil graag opzeggen / annuleren hoe doe ik dat?
Opzeggen
Als u uw Fiber Nederland aansluiting wenst op te zeggen / annuleren kunt u dit schriftelijk doen (Fiber Nederland, Postbus 60228, 1320 AG Almere) of via email email. U kunt ook bellen met onze klantenservice, maar zij zullen u altijd vragen om een schriftelijke bevestiging van uw opzegging/annulering.
Houdt u bij het opzeggen rekening met de minimale contractperiode en een maand opzegtermijn. Het abonnement loopt altijd door tot en met de laatste dag van de maand.
-
Wat moet ik doen met de apparatuur van Fiber Nederland?