Warning: session_start(): open(/var/lib/php/session/sess_a9qbmps67lsv3p2m9g2kffanko, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /var/www/test.fiber.nl/wp-content/plugins/testimonial-basics/testimonial-basics.php on line 39

Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /var/lib/php/session) in /var/www/test.fiber.nl/wp-content/plugins/testimonial-basics/testimonial-basics.php on line 39
Bestel- en Orderstatus Archives - Fiber Nederland

Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Waarom moet ik activatiekosten betalen?

      Met het activeren van uw Fiber aansluiting zijn hoge kosten gemoeid, daarom betaalt u eenmalig activatiekosten. De actiatiekosten zijn gesplitst in activatie van internet en activatie van TV. Deze zijn een fractie van de werkelijke kosten, de rest nemen wij op ons.

      De activatiekosten brengen wij in rekening op het moment dat wij uw diensten hebben opgeleverd. Het kan voorkomen dat u vanwege een actie of als u voor een 2-jarig abonnement heeft gekozen geen activatiekosten hoeft te betalen, dit staat dan duidelijk aangeven op uw orderbevestiging.

    • Ik heb een doe-het-zelf pakket besteld, maar leveren jullie dat niet meer?

      We hebben medio 2019 het doe-het-zelf pakket afgeschaft. Mocht u tijdens uw aanmelding hebben gekozen voor een (gratis) doe-het-zelf pakket en bent u nog niet aangesloten, dan zal het doe-het-zelf pakket gewijzigd worden naar de gratis basisinstallatie. We maken hiervoor met u een afspraak voor een installatiedatum.

      Wilt u meer informatie, kijk dan op de installatiepagina.

    • Hoelang is de monteur bezig met installatie?

      Dat verschilt per situatie en is afhankelijk van welke diensten u afneemt. Gemiddeld duurt een installatie tussen de 30 en 60 minuten.

    • Wat gaat er gebeuren na mijn bestelling?

      Wij gaan u zo snel mogelijk aansluiten op Fiber Nederland!

      Het proces bestaat uit een aantal stappen:

      1. Wij sturen u, zodra uw aanvraag bij ons binnen is, u een bevesting naar het door u opgegeven emailadres. Wij verzoeken u de gemaakte afspraken hierin te controleren en bieden u hier de mogelijkheid eventuele wijzigingen door te geven of uw aanvraag te annuleren.
      2. Na het verstrijken van de wettelijke bedenkperiode gaan wij met uw aanvraag aan de slag. Als er al glasvezel bij u aanwezig is, gaan bij de netwerkbeheerder uw dienst aanvragen. Vanaf dat moment is de feitelijke levering begonnen. Mocht het zijn dat u een aanvraag heeft gedaan in een zogenaamd vraagbundelingsgebied, dan moet eerst het netwerk worden gebouwd en zodra wij melding hebben dat de glasvezel bij u in huis is afgemonteerd, dan komen we in actie.
      3. Voor het leveren van de diensten zullen wij contact met u opnemen voor het maken van een afspraak met onze monteur. Dit zal gebeuren vanaf het moment dat wij een plandatum hebben teruggekregen van de netwerkbeheerder. De monteur neemt de benodigde apparatuur mee.
      4. Nadat de netwerkbeheerder ons heeft aangegeven dat uw dienst is opgeleverd zullen wij uw aanvraag afronden.
      5. U bent aangesloten!
    • Wanneer neemt de installatiemonteur contact met mij op?

      Op het moment dat u een order bij ons plaats met Installatie service, zal nadat wij een plandatum hebben ontvangen van de netwerkbeheerder contact met u worden opgenomen voor het maken van een afspraak door ons monteurs bedrijf.

    • Wanneer krijg ik mijn apparatuur?

      Als er een afspraak is gemaakt met onze monteur, zal hij/zij uw apparatuur meenemen. Dan weet u zeker dat alles compleet is en het werkend wordt achtergelaten.

    • Hoe lang duurt de levering van mijn aanvraag?

      Op het moment dat u een order bij ons plaats heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen, na het verlopen van uw bedenktijd streven wij erna om binnen 14 dagen de diensten op te leveren. Wanneer u bij ons een wensdatum hebt opgegeven leveren wij de diensten rond deze wensdatum op.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.