Warning: session_start(): open(/var/lib/php/session/sess_2e0ohiva01csp97la137h5ofin, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /var/www/test.fiber.nl/wp-content/plugins/testimonial-basics/testimonial-basics.php on line 39

Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /var/lib/php/session) in /var/www/test.fiber.nl/wp-content/plugins/testimonial-basics/testimonial-basics.php on line 39
Opnemen in de cloud met Fiber Nederland

Opnemen in de cloud
is kinderspel.
Terugkijken ook.

Opnemen in de cloud

Opnemen en pauzeren

Tv-programma’s opnemen en pauzeren, en dat allemaal tegelijk – op elk tijdstip. Dat is de kracht van opnemen in de cloud, kunnen we wel zeggen. Het Canal Digitaal TV pakket van Fiber biedt standaard 100 uur opname in de cloud. Allerlei favoriete Tv-programma’s, films, series, en dat altijd binnen handbereik.

Hoe werkt opnemen in de cloud?

Het opnemen in de cloud werkt eenvoudig en snel. Aan de hand van de Tv-Gids op de Settop box, die u bij interactieve televisie abonnement ontvangt, kunt u de Tv-programma’s, films of series selecteren die u graag wilt opnemen, of pauzeren. De opgenomen televisiebeelden worden automatisch in de cloud opgeslagen, veilig en betrouwbaar. Makkelijk toch?

De 5 voordelen van opnemen in de cloud.

  • Neem onbeperkt programma’s tegelijk op
  • Vervelende reclames overslaan (alleen NPO)
  • Live pauzeren
  • Op elk apparaat terugkijken
  • Tot wel 100 uur opnameruimte

Opname is standaard bij Canal Digitaal

  • Programma’s tegelijk opnemen.
  • 100 uur opname ruimte in de cloud.
  • Opnames blijven 12 maanden bewaard.
  • Opnames vanuit hele EU in te plannen.
  • Terugkijken op uw smartphone en tablet, PC en Smart TV.
  • Gratis bij Basis HD en Entertainment HD van Canal Digitaal.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.